Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tråkig dag

Klockan var efter halv ett innan jag gick upp idag. Ingen sol idag heller men uppehåll. Jag har bara legat och latat mig på soffan och tittat på tv. Pappa åkte och köpte thaimat som jag åt och sedan somnade jag på soffan. Vaknade efter en timme och tittade på någon film på tv. Åkte och hämtade min packning och moped hemma hos mamma. Ska nog ta mig ett bad tror jag. Känns som det behövs! Hoppas verkligen det blir bättre väder i morgon så man kan gå ut och hitta på något kul. Ska på kurs också men jag vill hinna med något mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback