Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag

Har egentligen ingenting att skriva om dagen. Men det har jag väl aldrig ^^.
Har jobbat på som vanligt och dagen har inte varit lika seg som igår. Tur det!
Åkte till stallet efter jag slutat jobba. Red på köttbullshästen! Skrittade ut en sväng innan jag red dressyr på banan. Stod två små hinder på banan som jag skuttade över några gånger också. Hahah min kära lilla häst har inte lärt sig hur man hoppar. Kråkhopp hela tiden, men hon försöker ju iaf! :)
Måste gå upp och hälsa på min bebis varje gång jag är i stallet nu för tiden. Jag längtar verkligen tills jag få ta hem honom!
I morgon är det midsommar då. Jag jobbar till ett sen får jag vara ledig. Får se vad som händer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback