Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sooolen!

Helt underbart väder det har varit idag. Sol precis hela dagen och inte ett moln på himlen! Har mesta dels av dagen suttit ute i solen och stekt. Tittar nästan bara på filmer på varenda lektion nu, hur tråkigt som helst. För jag somnar bara... Men snart är det sommarlov! :D
Åkte till Sarah efter skolan och satt ute och solade lite. var där i någon timme innan jag åkte till stallet för att träna. Gick bra att träna idag. På slutet fick jag rida med grahmantygel också. Ganska svårt att hålla reda på två tyglar men det gick det med. Hon gick mycket bättre då lilla damphästen. Red i en timme och en kvart, rätt slut jag var efteråt! Hoppas hon går lika bra på tävlingen i helgen, för då blir det bra!
Nu har jag så ont i magen så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Trött som bara den är jag också. Hör hur sängen skriker mitt namn just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback