Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Solig dag!

När jag vaknade i morse hade Malin smsat och ville hita på något. Så jag hoppade in i duschen, fixade mig och åkte med henne upp på stan. Gick till mamma och åt mat och pratade med mina syskon lite. Dom är inte så smarta direkt :p När vi ätit klart så åkte vi till lappens och käkade glass och pratade. Träffade även Jessica som jag inte träffat på en evighet!
Drog hem sen och la mig ute i solen och solade! Somnade som vanligt, men det är ju så skönt att ligga ute och inte göra någonting. Låg ute i tre timmar men tror inte jag fick någon färg ändå -.-
Käkade lite framåt kvällen och fick jordgubbar till efterrätt :D Åt så mycket så jag fick ont i magen, med gick över efter ett tag. Åkte till mamma och snackade lite med henne angående stockholmsresan på fredag. Var med Simon och Gojjan en sväng efter det och blev halvt uppäten av alla mygg.
Nu sitter jag här och håller på att somnar. Ska ta och sova nu! Ska åka och bada Jenny i morgon som kom hit nyss från skåneland :D Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback