Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Skolavslutning!

Länge sedan jag gick upp vid halvsju. Usch så tidigt! Åt frukost också för en gångs skull idag. Mamma hjälpte mig att locka mitt hår och det tog lång tid. Trodde jag skulle ha gott om tid på mig att fixa allt, men jag blev stressad på slutet. Lösögonfransarna vägrade fastna och jag hittade inte det jag skulle. Men tillslut kom jag iväg och i tid ;)
Samlades i klassrummet en sväng innan vi gick till kyrkan. Några grät redan och man blev tårögd av att titta på dom. Efter vi varit i kyrkan gick vi till klassrummet och fick våra betyg. Ganska så nöjd med mina, höjde mig 25 poäng sedan förra gången. Fick kort på oss från 7an, 8an och 9an. Herregud hur man såg ut x)
Alla nior åt mat med lärarna i matsalen. Fick skinka och potatissallad, var rätt gott. Lärarna sjöng sång för oss så fint ;) När vi skulle gå därifrån så fick man krama alla lärare som stod i trappen. När jag kramade min svenska lärare så började hon gråta och jag kunde inte hålla mig. Sedan var det kört. Alla tjejer i nian gick runt och grät och kramade varandra. Även lärarna grät. Killarna tyckte mest att vi var konstiga^^
Usch, jobbigt att man ska splittras från allihopa. Fast vissa kommer ju gå kvar så man får träffa dom men många kommer flytta.
Ikväll ska jag verkligen ta vara på all tid med klassen. Kommer bli grymt kul känner jag på mig. 9e är alltid bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback