Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Seg dag

Fick sova hur länge jag ville i morse och det var skönt. Gick upp vid elva och tittade på tv. Solen lyste ett tag sen började det spöregna och åska. La mig på soffan och sov ett tag. Det hade slutat regna när jag vaknade och jag tänkte åka till stallet då. Precis när jag skulle åka så börjar det ösregna igen. Väntade en timme tills jag åkte. Hade slutat regna då som tur var. Hade ingen ork att rida idag så hon fick stå, tar mig en tur i morgon istället. Började regna när jag kom hem igen. Vilken tur jag hade som slapp regnet.
Mamma skulle testa balfrisyr på Carro så jag åka dit med lite saker. Käkade mat där och tittade på tv. Carro blev riktigt snygg i håret! Satt och snackade med henne medan hon satt vid datorn ett tag. Åkte hem närmare halv elva och nu sitter jag här. Måste duscha men tror inte jag orkar göra det nu, så det får bli i morgon. Nu ska jag gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback