Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

PEACE AND LOVE, HERE I COME!

Jag som skulle gå upp tidigt i morgon för att hinna packa och göra allt klart innan jag skulle åka iväg med Jenny. Men jag sov på tok för länge, det gjorde även Jenny. Var snabb ändå och göra mig klar så vi kom iväg i skaplig tid. Gick in på next och testade kläderna jag tittat på. Kunde bara ha en av sakerna så jag köpte den och sen åkte vi till kupolen. Hittade inte alls mycket. Trosor, nagellack och örhängen. Men jag åker ju till stockholm på fredag så jag hittar nog mer saker där skulle jag tro!
Var klara strax efter tre och då åkte vi hem. Dunkade musik och sjöng hela vägen hem! Sjukt mycket folk på vägarna nu.
Tack för ännu en trevlig dag :*
Dags att slå en pling till mamma så hon kommer och hämtar mig nu. Då bär det av till p&l, grymt :D Känner på mig att det kommer bli askul och att jag kommer träffa massa trevliga människor.
Kommer inte skriva på några dagar nu, men jag är tillbaka nästa vecka.
Ha det så bra så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback