Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ovärd dag

Spelade yatzy på mattelektionen idag. Jag och Jenny skulle spela men sen kommer Tom, Johan och Simon och ska vara med. Det gick inte så värst bra kan jag säga. Vi kan inte spela kubb tillsammans och inte heller yatzy. Men jag tycker om min klass för det ;)
Behövde inte ha nå SET så vi hade en lång håltimme. Försökte prata med lärarna om att vi skulle få gå hem istället. Det gick ju inte dom med på så det var väl bara att stanna kvar i skolan. Tittade på våra dikter som vi gjorde i åttan på svenskan. Det var hemskt och jag skrattade som bara den.
Fikade med D på engelskan och sen fick vi sluta. Stannade kvar i skolan ett tag och hade trevligt med Jessica, Simon och Tom. Kan ju inte påstå att någon av oss är normala precis ;)
Råkade somna på soffan när jag kom hem. Vaknade av att Linnéa ringde och frågade om vi skulle åka till stallet. Bytte om och hämtade upp henne. Red ut en sväng med henne på Ursulla. Ursulla var lugn idag, t.o.m när vi travade. Riktigt mysig häst det där! :)
Ska nog gå ner och kika om det finns något att äta för jag är riktigt hungrig. Finns säkert inte något att äta så då får jag väl leka mästerkock och laga ihop något mums ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback