Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mobilblogg

Det enda jag har gjort i skolan idag är att titta på fotbollsmatchen mellan lärarna och eleverna en sväng. Sedan gick vi och tränade på kabarén till klockan var halv två och det var dags att visa upp. Ganska nervös man var innan men när jag väl gjort det så känns det bra. Tyckte det gick helt okej faktiskt även fast jag gjorde fel men hoppas det inte syntes för mycket. Kul hade vi iaf :) Gick hem till mamma efter skolan och råkade somna på soffan. Fick mat och sen fixade jag syrrans hår till deras skolavslutning. Var hem till pappa och bytte om innan jag åkte till stallet idag. Vi hoppade ute på gräsbanan och det var riktigt kul. Tim var taggad och jag blev tävlingssugen som bara den! Skyndade mig hem och hoppade ner i badet efter det. Packade alla saker till i morgon och yrade mest runt som en yr höna hemma tyckte jag. Förhoppningsvis har jag fått med mig allt jag behöver. Kommer garanterat få ont i mina fötter i morgon, men ska man vara fin får man lida pin;) Nu ligger jag i sängen hemma hos mamma. Fick vara myggjagare när jag kom hit. Hur mycket mygg som helst inne men det är inte nå mygg kvar på rummet här som tur är. Måste sova nu känner jag så jag kommer upp i morgon och hinner med allt jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback