Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jobbdag

Första jobbdagen idag, förutom dagen förra veckan jag fick hoppa in och jobba. Har gått bra att jobba, men det blir lite segt på slutet. Speciellt när man ätit mat och börjar jobba igen! Då är jag så trött så jag håller på att somnar. Men jag ska inte klaga, jag får ju pengar! :D
Gick till faster när jag slutat och fick massage. Det brukar vara skönt och inte göra så ont. Men idag gjorde det för jävla ont! Det blir ju bra efteråt och tur är väl det!
Smart som jag är så glömde jag mopedhjälmen på jobbet. Fick lov att ringa efter pappa så han fick komma och lås upp så jag kunde ta mig hem.
Tittade på tv när jag kom hem och somnade på soffan.
Mina ögonlock håller på att åker ner nu så lika bra jag går och lägger mig!


Älskling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback