Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Falukalaset!

Vaknade av att jag fick sms igår. Malin undrade om vi skulle ta en fika på stan. Skulle vara i skolan till tolv och klockan var tio då, så det gjorde vi. Åt frukost och pratade! Egentligen var jag ledig hela dagen eftersom vi varit i stockholm. Men vi behöver verkligen träna på kabarén så då kan man ju offra sig att gå till skolan. Tycker att allt börjar sitta nu och att vi kan allt bra. Uppvisning på torsdag och jag hoppas det blir bra, men det tror jag.
Gick ifrån skolan efter två någon gång. Åkte hem och åt, duschade och fixade mig. Tog mopeden till Jessica och vi tog sällskap till bussen. Molly satt redan på bussen! Jessica var hur dryg som helst hela vägen till Falun. Fattar inte att hon orkar^^ Fick vänta hur länge som helst när vi skulle byta buss i Vika men tillslut kom den.
När vi var framme i Falun gick vi och letade på Mollys kompisar. Ganska fulla dom var, men hur roliga som helst. Skrattade som bara den. Jessica och Molly var helt galna och skulle åka en läskig karusell. Jag stod och höll i väskorna i stället. Mycket bättre tyckte jag! Vi umgicks med Fanny och Freddie mesta delen av kvällen. Trevligt, trevligt. Käkade langos också, mums! Träffade efterlängtade Frida där! Det var verkligen länge sedan och hon är saknad här.
Kvällen var mycket trevlig!
Mamma kom och hämtade oss. Både jag och Jessica var hyper i bilen hem. Inte blev det bättre när vi fick pommes frites som vi hade väldigt kul med. Jag satt och sjöng för alla i bilen, men dom uppskattade det inte så mycket. Hmm, undra varför!?
Gick och la mig direkt när jag kom hem. Skulle inte bli många timmars sömn när man ska upp halv sju på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter astrevligt, på båda inläggen! ;D Sjukt roligt med grönan, skulle behöva en liten tur dit i sommar, jag. :)

2010-06-05 @ 22:18:14
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback