Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Årets första dopp är gjort!

För en gångs skull så gick jag upp nio i morse. Kors i taket! Letade efter min bikini och mina badshorts men jag hittade inte dom. Fattar inte vad dom har tagit vägen ;o Hoppas jag hittar på dom snart!
Packade lite matsäck och åkte iväg med syster och Jenny för att bada. Tog väldigt lång tid innan vi lyckades komma i, men tillslut så gick det. Årets första bad idag då! Känns som alla andra badade fösta gången för länge sedan. Fast det blev bara ett dopp sedan låg jag och solade resten av tiden. Var där i tre timmar tror jag!
När vi kom hem så lagade jag mat. Hoppade in i duschen för att duscha bort allt grus på kroppen. Min kära syster var så vänlig att hon kastade grus på mig för att jag skulle bada -.-
Åkte med mamma upp till borlänge och gick på kupolen en sväng. Hittade bara två linnen men jag ska dit med Jenny i morgon så jag hoppas jag hittar nå mer då jag inte har bråttom.
Gick och hämtade ut mitt peace and love band sedan. Coolt att det är glittrigt och står gäst på det ;) Fick lov att ta Mickes annars hade jag inte fått kamping med på mitt. Så snyggt så ;)
Mötte upp pappa, syskonen, Jenny, Benny och Maria på bion i borlänge när jag var klar. Var meningen att alla skulle se beck men mina syskon var för små så dom fick inte se den. Inte ens i målsmans sällskap, dåligt tycker jag. Så dom såg komisarie späck medan jag och Jenny såg beck. Grymt bra filmen var! Rekomenderar verkligen den filmen.
Åkte och hämtade upp Jessica på mopeden såfort jag kom hem. Blev glass på lappens först. Där träffade vi Sandra och Linnéa. Följde med dom och åkte moped runt på stan. Haha, kul var det! Var på stan i två timmar ungefär! Nu sitter jag här och har jätteont i magen. Fick det bara sådär :o Hmm, konstigt. Ska nog sova snart om jag ska hinna med allt i morgon!


Hahaha, den fina skylten vi såg i Borlänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback