Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vilken morgon!

Regnade i morse när jag skulle åka till stallet och släppa ut Tim. Ville bara ligga kvar i sängen och sova mer. Åkte till stallet, släppte ut honom, mockade och fixade mat. När jag kom hem igen så la jag mig i sängen igen och somnade på en gång. Vaknade av att kusin ringer och frågar var pappa höll hus. Klockan var nästan halv elva och pappa ska bara på jobbet långt innan det. Jag hade hört när pappa gick upp så jag berättade det och hon skulle ringa på hemtelefonen igen. Jag gick upp men jag hittade inte pappa någonstans. Han och Benny kommer in och frågar om jag sett pappas byxor. Dom är skrikgula så det är lite svårt att inte se dom. Där i var även hans telefon och han visste inte var dom låg. Han visste inte ens om han hade dom på sig hem från Benny igår, hahahah! Smart pappa (y) Lina ringde flera gånger så jag svarade och hon ville prata med pappa. Men han åkte iväg med Benny på jakt efter sin byxor och då säger hon att hon vet var hans byxor och mobil är! På milidäck? ;o Vad i hela friden gör dom där? Ja, men så kan det ju gå x) Vilken nöt min pappa är! Till och med jag har bättre koll på mina kläder och jag har kläder i precis hela huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback