Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hem ljuva hem!

Då var man hemma efter några underbara dagar! Peace and love har varit grymt jävla kul! Tittat på Mika, Hoffmaestro, The kooks, Melissa Horn, Robyn, Markus Krunegård, Kent, Amanda Jensen, JAY Z och massa fler :D Såg även Björn Gustavsson när vi gick runt, fränt!
Var med Carro och hennes kompisar på onsdagen. På torsdagen gick jag med Malin, Jessica och Maria. Det var riktigt kul! Världens bästa tjejer :*

På fredagen åkte jag med mamma till stockholm för att vara modell för en dag. Checkade in på hotellet när vi kom fram sen gick vi till studion. Fick vänta i två timmar från att vi blivit sminkade och fixade i håret till att vi fick gå in i studion. Var hur kul som helst att stå där leka modell. Nöjd med ganska många bilder! När vi var klara där så gick vi på stan och shoppade lite. Jag hittade en tunika, ett par shorts och ett par skor. Gick till hotellet och duschade innan vi gick ut och åt. Både jag och Mamma var trötta så vi gick till hotellet och la oss sen. Ville inte ta bort den grymt fina sminkningen jag hade, men var tvungen...

Helt slut när jag vaknade på lördagen. Orkade inte gå på stan något så vi åt frukost och sedan åkte vi hem.
Duschade när vi var hemma och åt mat. Hämtade upp Maria och Jessica innan vi åkte till Borlänge. Lite senare på kvällen kom Malin och gjorde oss sällskap. Vattenkrig, roliga människor, underbar musik, godis, hamburgare, kissat på konstiga ställen, dansat, hoppat, sjungit är bara några saker som beskriver allt. Bästa avslutet med Jay z på lördagen! Det var awesome och jag har inte skrikigt så mycket på länge! Hade knappt någon röst när jag vaknade i går, men det var det värt ;) Jag har sett Jay z :O Helt sjukt!

Kom hem efter halv tre och då gick jag och la mig på en gång. Skulle ju upp och tävla dagen efter!
Lyckades försova mig till åtta och vi skulle åka från stallet halv åtta... Lite smått panik jag fick, men vi hann i tid iaf. Glömde typ hälften av alla saker hemma. Tur att jag fick med mig själv iaf.. Hur trött som helst var jag, men lyckades ta mig runt banan på 54,14 %. Lite snålt, men men.
Kom hem vid tre och då sov jag till sex. Satt vid datorn, duschade och kvart över nio låg jag i sängen igen. Har nästan sovit 12 timmar i natt och det var behövligt!
Jobbade 10-18 idag sedan gick jag till faster och gick massage. Ont gjorde det men det blir ju mycket bättre efteråt. Mat på puben med Pappa när jag var klar.
Ska väl snart gå och sova för jag är fortfarande trött som bara den. Bilder från p&l och modellbilder kommer en annan dag. Kanske i morgon!

Kommentarer
Postat av: michaela

lägg ut några bilder från när du var modell? :- D <3

psst,miss u!

2010-07-08 @ 20:04:28
URL: http://michaelakf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback