Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bad day

Fyfan vilken jävla pissdag rätt utsagt. Den enda som har gjort mig glad idag är Tim, men han gör mig alltid på bättre humör.
Blev ingen ridning för att det var dåligt väder, jag som verkligen ville rida idag...
Åhhhh jag har sån jävla mensvärk så jag tror jag dör. Kan inte göra något åt det heller, mina värktabletter är slut och alvedon eller sånt skit hjälper inte. Tog två alvedon för ett tag sen och inte fan blev det bättre för det. Försökte spela gitarr också för det har jag inte gjort på länge. Blev sur och ville slänga gitarren i väggen.
Jag känner mig äcklig och är hur känslig som helst. Börjar gråta för ingenting. Hate it!
Ibland suger verkligen allt. Jag ska bli kille i mitt nästa liv.
Trackback