Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen helg

Inte så mycket att säga om min dag. Jobbade från 10 till 18 som alltid. Linnéa ringde när jag slutade och undrade om vi skulle rida tsm. Självklart så tackade man ja till det, mycket roligare än att rida själv. Åkte hem och bytte om innan jag hämtade upp henne. Jag hade det lyxigt så allt var redan fixat åt mig så jag behövde bara rida. Gick upp till Linnéa och hjälpte henne göra klart, så många gånger hon har hjälpt mig men jag hjälper typ aldrig henne. Hon är mycket snabbare än vad jag är ^^. Blev en tur förbi soptippen och tillbaka. Pigga hästar som tyckte det var kul att springa! Mycket broms var det ute nu.
Körde hem Linnéa när vi var klara i stallet. Satte mig och tittade på tv en sväng när jag kom hem. Efter ett tag kom pappa in och frågade om jag skulle med ut och ta ett dopp i poolen. Det gjorde jag och det blev mitt premiärdopp i poolen. 24 grader men det var inte så varmt i luften så jag frös. Ännu kallare när man gick upp! Sprang raka vägen in i duschen och duschade varmt!
Dags att sova nu om jag ska vara någolunda pigg i morgon. Kalas för morfar när vi slutat jobba i morgon. Får se om jag sover kvar hos kusin Jenny sen eller hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback