Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen fredag!

Helgen är här! Bara 4 jobbtimmar kvar i morgon sen får man vara ledig lite. Jobbar bara nästa vecka sen får jag vara ledig fram till skolan börjar. Känns som jag inte fått njuta av det här sommarlovet heller, som vanligt. Men jag ska inte klaga jag får ju massvis med pengar.
På onsdag får jag hem min bebis till Hälla också. Ska bli helt underbart att få ha honom som min egna. Blir att börja sätta igång honom och trimma till första lagomgången :D
Älskling kommer hem om 8 dagar, som jag längtar. Äntligen får man prata med honom igen :*

Nu ska jag gå ner och se vad alla dom andra gör. Våra gäster blir även kvar i natt, skoj. Sugen på att spela något spel så ska kika vad dom gör ;)


Kommentarer
Postat av: amilia

åh tack så jätte mycket! :) fortsätt gärna läsa min blogg!

2010-07-17 @ 01:07:02
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback