Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Underbar dag!

Min dag har varit bäst! Olivia kom och hämtade mig så åkte vi vidare till Magda. Flummade, tittade på tv, var ner i stallet och lite så innan vi åkte till borlänge för att bowla. Jag sa ju att jag var bäst och att jag skulle vinna vilket jag gjorde :D Fast inte med så mycket, det var jämt! Sjukt kul var det iaf. Gick och åt på en grekisk restaurang när vi bowlat klart. Åt kyckling och fläskfilespett med klyftpotatis och tzatsiki. Grymt gott var det och mätt blev jag! Åkte hem till Magda igen, drack varm choklad och tittade på Let's dance. Dampade som vanligt, vi är ju inte normala precis. Eller jag är mer normal är dom, haha ;)

Upp och jobba 10-14 i morgon så lika bra att jag tar och lägger mig nu!
Puss på dom som gjorde min dag :*

Kommentarer
Postat av: Olivia

ingen som är normal av er!

JAG däremot ÄR! :D:D:D

loooove <3

2010-01-09 @ 23:52:51
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback