Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Träningsvärk!!!

Om jag hade träningsvärk igår så är det ingenting mot vad jag har idag och kommer ha i morgon! Jag kommer inte ens kunna ta mig ur sängen! Bra att man åkte och red nu också så det blev värre. Haha, men det ska kännas att man gjort något bra! Min bebis gick riktigt fint idag! Förutom att han tyckte det var väldigt jobbigt att gå skänkelvikning i vänster varv! Han backade och hade sig och vill inte som jag ville. Men det gick väl hyfsat tillslut! Förövrigt var han hur fin som helst, underbart!
Kom på nu att jag kanske ska träna i morgon också! Måste iaf rida hur som helst och jag kommer dö.

Jag och Linnéa har haft allsång i skolan hela dagen idag. Vi har gått och sjungit för full hals så folk har undrat vad det är för fel på oss! Tillslut har vi börjat asgarva men börjat sjunga igen! :D Satt och sjöng så fint på engelskalektionen och vår lärare bara tittade på oss och skrattade. Men lite kul måste man ju få ha ibland ;)
Just ja, matteprov hade vi ju idag också. Ingen kommentar om det tycker jag. Man kan ju alltid hoppas att det gick bra!

Har suttit och spelat gitarr sen jag kom hem från skolan! Började spela nu när jag kom hem från stallet igen. Men idag är ingen bra dag att spela känner jag. Mitt tålamod är inte på topp och jag blir sur när det inte går som jag vill ;) Vet inte hur många gånger jag har gett upp! Haha, men det är bara att fortsätta övaaaaaa!

I morgon är det äntligen HELG!
Puss :*


Trackback