Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Jag vet verkligen inte vad jag vill jobba med när jag blir större. Inom en vecka ska vi har valt gymnasium också... Det finns så många att välja mellan. Vill jag flytta? Vill jag bo kvar här och plugga i stan? Vill jag bo kvar här men plugga någon annanstans och pendla? Jag har verkligen ingen aning. Jag tycker det är så svårt att välja nu och något som kan påverka så mycket sen. Nog för att det här valet vi gör nu inte är så viktigt utan det som vi gör i april/maj är det viktigaste. Nu gör vi bara val så vi ser på ett ungefär om vi kommer in på det vi vill. Som det är nu så lutar det åt att jag väljer samhäll i stan. Jag har ju hästarna kvar här och om jag vill plugga någon annanstans kommer jag inte ha lika mycket tid för dom. Kanske att jag måste sluta då och det vill jag inte. Men samtidigt så vill jag inte att dom ska få styra min framtid och att jag inte gör det jag verkligen jag vill för dom. Om jag flyttar, skulle jag verkligen klara av att bo helt själv? Var vill jag flytta då? var ska jag plugga då i sånna fall? Usch jag har så många frågor. Tänk om jag inte kommer in på samhäll, vad ska jag välja då? Jag har ju ingen aning om vad jag vill gå annars.
Aja, nu ska jag inte sitta här och skriva mera. Måste göra svenskan som vi har till i morgon och duscha! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback