Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Skola i morgon...

Försökt att skriva ett inlägg tidigare idag men då kom min "kära" bror och drygade sig med mig så det blev inget skrivet. Så jag får skriva nu istället.
Nu är jag nyduschad, sitter i pyjamas och är len i ansiktet av ansiktsmasken ;p Härligt! Blir tidig kväll idag eftersom man måste upp till skolan i morgon -.-' Jag har inte lagt mig före halv två någon dag på hela lovet och oftast gått upp runt två på eftermiddagen.. Underar hur det kommer gå att kliva upp i morgon...

Åkte till stallet och red min bebis idag. Blev en tur i skogen med Mikkiz, Bella och Amanda. Trevligt, trevligt. Nya täcket kunde han ha också, han var så söt så :) Men det var -20 grader, som vanligt nu för tiden -.-' Inte det skönaste. Mitt ansikte frös till is och även tårna :p Men lite får man tåla ;)
Aja, nu ska jag ner och fortsätta titta på "Johan Falk" på fyran som jag började titta på. Puss :*


Älskling, så söt i nya täcket :)


Söt jag är då ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha väldig söt bild älskling xD

2010-01-11 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback