Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag!

Hej träningvärk säger jag bara! Känner mig som en stel kärring när jag går... Hade dock inte träningsvärk i morse, men det blev efter idrotten. Tror inte jag har sprungit så mycket på en enda lektion! Spelade innebandy som galning och det var faktiskt kul. Nu för tiden kan jag faktiskt säga att idrott är kul. Tror aldrig det har hänt förut! Känns skönt att det är roligt så man vill vara med. Tror alla sprang så ingen kunde andas tillslut!
Ingenting roligt har hänt annars i skolan...

Åkte till Falun direkt efter skolan på kalas. Kusin Eddie fyller ett år idag. Det är sjukt hur fort tiden går! Tycker nyss vi var på bb och hälsade på!
Matteprov har vi i morgon också och jag skulle ha börjat plugga för länge sen. Fast det har jag såklart inte gjort men ska göra det nu. Finns för roliga människor att snacka med när man sitter vid datorn!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Erik

Som mig tex (a)

2010-01-28 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback