Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag!

Här sitter jag och läser felsms med Sandra! Haha, hon tycker det är lika kul som mig. Fast vi skulle dö båda två om det var vi som skickat fel :p Snacka om lättroande vi är :D

Varit i stallet och ridit Tim och Sally idag. Red med Olivia och Julia första vändan, det var trevligt! Tim var överpigg och ville bara springa, men det vill alla hästarna! Hade problem med att fånga han i hagen, han bara sprang iväg. Blev så trött så jag satte mig i snön i hagen och bara tittade på honom :p Men lyckades tillslut få tag på honom. Andra vändan red jag Sally med Olivia-Tamlin. Det var härligt det med men vi höll på att ramla av när vi nästan var hemma igen. Marie kom gående i skogen men vi såg inte det utan hästarna såg det före oss så dom blev rädda och slängde sig iväg. Men vi satt kvar som tur var!

Inte gjort något speciellt när jag kom hem. Satt och tittade lite på skidskytte och störtlopp på tvn. Sen har jag suttit här och inte gjort något vettigt ;). Nu sitter jag som sagt och pratar med Sandra och planerar vad vi ska göra på lovet. Det kommer bli underbart och jag längtar som en tok!
Puss :*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha sjukt kul med felsms ju! Jag skulle bara vilja försvinna om det va jag! haha :D

Jag längtar till soprtlovet!

2010-01-16 @ 23:34:18
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback