Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag 2/1

Någon mer som är trött? Shit, jag är sjukt trött! ;O Kul att man var tvungen att gå upp halv nio i morse för att jag skulle jobba! Stod och gäspade hela tiden, men som tur var så var det inte mycket folk alls! Tiden gick relativt snabbt också vilket var skönt. Fick en hamburgare på Statoil sen och ikväll kommer Benny och Maria så vi ska äta lax! Eller de andra ska äta det men inte jag för jag hatar det! :P Så får se vad jag får för gott!
Funderar på att ta på mig skidorna och åka lite. Skulle vara kul då jag inte åkt på länge. Men hunden kommer vara galen och hoppa på mig så jag ramlar, haha! Synd att vi inte har någon pulka annars hade jag kört honom i den :) Knäpphund!
I morgon ska jag sova lite längre än idag och ett ska jag vara i stallet och rida. Blir både älskling och Halifax! Får se hur det går, förhoppningsvis går det bra :P

Puss :*


Kommentarer
Postat av: sandra

fin du är :-)

2010-01-07 @ 01:44:15
URL: http://ssecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback