Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kul kväll!

Tänk att man faktiskt kan ha det roligt med familjen en tisdagskväll. Eller ah, familjen och familjen, pappa och Carina! Började med att spela maxi yatzy. Jag räknade ihop poängen och kom fram till att jag vann med 7 poäng över pappa. Det trodde han inte på så han skulle räkna igen. Då sa han att jag fuskat och lagt på 40 poäng på mig. Då blev det krig och jag tog fram miniräknaren men han trodde inte på mig ändå. Så jag räknade på miniräknaren igen när han var med och jag hade ju såklart räknat rätt från början! Haha, envisa båda två. Men jag är bäst! ;)
Sen blev det tp. Började med vuxenfrågorna men ingen svarade rätt någon gång så det blev lite tråkigt. Vi tog då barnfrågorna istället och det gick mycket bättre. Pappa satt och sa att han kunde varje fråga när vi läste, men egentilgen kunde han inte. Tror han drack lite för mycket, haha! När man jagar chips med hunden på golvet är det något som inte är rätt!? xD Hahah, tror inte jag har skrattat så mycket på länge!

Men nu ska jag ta och sova, puss :*

Kommentarer
Postat av: Elinor

sv: ohja! ingen tvekan om den saken! :D <3

2010-01-06 @ 23:04:31
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback