Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ikea/hööks!

Pappa hämtade mig direkt efter skolan och det bar av till gävle. Han skulle hämta sin bil som stått på verkstaden där och sen skulle vi in på ikea och hööks. Jag var så trött så jag somnade på vägen ner! Kunde ha köpt alla saker på hööks typ, hah! Men köpte ett par ridbyxor, ett sadelöverdrag och rött nosludd till lädergrimman! Testade även en jacka jag såg i kataologen här om dagen som jag tyckte om. Det satt bra och var jätteskön men var dock en vårjacka så det bli väl att beställa den när det blir lite varmare! :)
Hittade massa ramar på ikea till alla mina kort som bara ligger och skräpar. Började att sätta in lite kort och det blev bra men sen när det inte gick som jag ville blev jag sur och gav upp! Så typiskt mig.
Nu på kvällen har jag suttit och drygat mig med Jessica, Erik och Jonte litegranna. Rumpnissar är vi allihopa!
Hahah dom får mig på damphumör :D

Har pratat som bara den med Jessica i skolan idag. Hon var ju inte i skolan igår så var tvungen att prata av mig lite granna! Har även drygat mig med Jennifer hela dagen, underbart! Träffat våran nya idrottslärare "Monkan". Asg :) Hon verkar sträng men bra. Ska försöka mig på ett vg den här terminen i idrott hur nu det ska gå till. Jag som är så förbaskat lat och inte orkar göra något och tycker idrott är sååå tråkigt. Men försöka kan man ju alltid ;)
Aja, nu har jag babblat klart och ska ta och krypa ner i sängen. Pussen :*



Dagens inköp :)


Så fin bebis kommer bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback