Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hyper...

...är bara förnamnet på vad jag har varit hela dagen idag! Sjukt dryg jag har varit, men jag lyckades smitta av mig på Linnéa så hon också blev lika som mig :D Så vi gick runt, skrattade och hade oss så folk tittade konstigt på oss! Underbart ju :D
Jag: -"vad skulle du göra om.... " (hinner inte prata klart)
Linnéa: - "Jag skulle pissa på dig!"
Båda: ASG!!

Åkte till stallet sen och där var Linda. Stod och pratade med henne i en halvtimme tror jag och även denna gång lyckades jag smitta henne med min hyperhet!:D Började tillslut att mocka iaf och snackade med Linda på samma gång. Men My och Hanna var lika hyper som vi var. Kom fram till att dom är en äldre generation av mig och Linda, hahah! Var tvungen att lägga mig på stallgolvet för att jag skrattade så mycket! Inte har man tråkigt när man är med Linda iaf :p Började sjunga "Please don't leave meeeeee!" när hon skulle gå och hon bara skrattade åt mig :D

Nu på kvällen har jag fortsatt och varit hyper och snackat med Sandra och Erik så jag fått dryga mig lite. Alltid kul ju! Dom tycker inte jag är frisk men det är jag! Så frisk som det går, haha!
Men nu ska jag hoppa in i duschen, orkar inte bada. Ha det bra, god natt :*

Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha dom har rätt du är inte frisk :P

2010-01-13 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback