Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dampdag! :D

Är väl bara förnamnet på hur dagen har varit! Jag och min pullhöna Jessica har dampat loss som fan! Ni kommer förstå när ni ser bilderna som jag tänker lägga ut snart. Men ont i kinderna fick man, fast kul som tusan var det! Skönt att flumma av sig lite grann. Nog för att jag gör det varje dag, men ändå.. :D

Åkte till stallet efter skolan också. Trött som fan och ville inte alls rida. Hästj*vlen slog upp sitt huvudet i mitt flera gånger så jag blev förbannad. Ont gjorde det också! Men tog mig tillslut en ridtur ändå. Inte det skönaste för jag höll på att frysa ihjäl.
Har nyss ätit kycklingwook utan grönsaker, haha! Jag är ju som jag är. Grönsaker är det äckligaste som finns, nästan iaf! Men kyckligen var god iaf (Y)











Trackback