Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bion...

Kom hem från bion för ett tag sen. Filmen var verkligen superbra, men hade inte trott något annat heller! Men dock sög Avestas biograf förövrigt! Jag och Malin satt och räknade upp allt som var dåligt! Jättehalt golv så både jag och Malin höll på att ramla... Inte fick man gå in i salongen på en gång heller utan alla skulle trängas utan för tills det var fem minuter innan bion skulle börja. Bara burkcola hade dom, kalla popcorn, snuskiga toaletter (dom få dom hade). Sen satt man nästan på golvet i biostolarna :O Avesta är fan större än våran lilla håla och ändå har vi grymt mycket bättre bio! Det ända posetiva var att filmen var bra, men det är ju huvudsaken ;)
Fick stå ute i tjugo minuter för att vänta på att Daniel skulle komma och hämta oss. Det var hur kallt som helst och vi höll på att förfrysa! Men vi kom hem tillslut ;)

Aja, nu ska jag sluta klaga här^^
Trackback