Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vanlig dag...

Känns som jag inte har så mycket att skriva idag. Skolan har rullat på som vanligt. Jag har hållt på att somna på lektionerna. Skrattar hela tiden. Men andra ord en helt vanlig dag! Jag och Linnéa lagade supergod risotto med kassler på hemkunskapen! Vi är mästerkockarna själva! Frågesport om religion på son som vi hållt på att jobba med i ett tag nu. Jag, Simon och Emelie var ett lag! Jag kunde seriöst ingenting. Men vi gav ju så seriösa svar på allt också! Kul lektion iaf, så vi skrattade som bara den. Barbros kommentar på svenskan var helt klart roligast. Jessica låg på golvet och så kommer hon förbi och säger ; "Värst vad du ser trampad på ut". Vi dog av skratt.

Efter skolan åkte jag till stallet. Allt var redan fixat så det var bara att rida. Blev en riktig skönt tur med Helene. Skönt att ha sällskap för en gångs skull. Var vrålhungrig när pappa hämtade mig så vi åkte och beställde thaimat. Mums. Bad i morgon så jag måste gå och duscha och fixa till mig. Vill ju inte se ut som en babian precis ;) Ska väl ta och göra det nu. Puss :*

It's so clear now that you are all that I have
I have no fear 'cause you are all that I have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback