Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

Hann inte skriva något igår eftersom jag var hos Olivia! Hjälpte henne i stallet med allt fixande till tävlingen. Det tog längre tid än tänkt men tillslut kom vi därifrån! Åkte till hennes mamma och käkade mat. Det var behövligt då vi båda var hungriga! Tittade en liten stund på Let's dance sen åkte vi till hennes pappa. Tittade på OS, satt en stund vid datorn, fikade och pratade! Klockan blev mycket och vi gick och la oss. Jag somnade på en gång för jag var så trött. Ville inte gå upp i morse för jag sov så skönt. Men tillslut lyckades jag ta mig upp. Åt frukost och klädde på mig massor med kläder! Åkte till stallet och hämtade hästen och allt annat! Var framme i Avesta vid halv nio. Följde med Olivia och startanmälde oss och gick banan med henne! Äntligen fick man träffa Magda älskling igen! Det var länge sedan! Innan Olivia skulle rida så kom hon på att hon glömt västen och fick springa och låna en! Akilles hoppade fint på framridning och jättebra väl inne på banan. Fram till morotshindret nummer 5. Då stannade han ut sig! Synd det när han var så himla fin annars! Men dom var bäst ändå :*
Var nog den snabbaste tävlingen jag varit på tror jag! Vi satt i bilen redan kvart över tio och var på väg hem!Hjälpte Oliva att fixa allt i stallet sen åkte vi till mcdonalds och åt mat. Sen skjutsade dom hem mig. Jag la mig i badet på en gång när jag kom hem och gud vad skönt det var! Gjorde inte så mycket mer. Tittade lite på tv och så. När Malin slutat jobba så kom hon hem till mig! Tittade på tv först och sen fixade jag med hennes hår! Sen gjorde pappa hamburgare till oss! Gott var det. Efter det skulle vi baka, fast då hade pappa gjort slut på alla ägg!! Så det fick bli chokladbollar, för det var väl nästan det enda vi kunde göra utan ägg. Tittade lite mer på tv sen åkte hon hem. Då satt jag mig och tittade på melodifestivalen med pappa. Tyckte inte det var speciellt bra låtar med ikväll och inte alls rätt låtar som gick vidare!

Skolan igår var rätt kul! Iaf när vi tittade på innebandyn! Emelie satt och spanade in alla snygga killar hon såg i dom andra lagen ;) Hon brydde sig inte så mycket om matcherna utan bara om killarna. Hahha, så kul! :D Våran skola kom på en andra plats och falun vann!

Hoppträning i morgon! Ska bli så roligt. Ska nog ta och sova snart så jag orkar upp i morogon! Vet inte hur många gånger jag somnat på soffan idag. Hahah^^

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback