Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag!

Lite halv seg dag idag måste jag säga! Det var hur underbart att lägga sig så tidigt och få sova så länge! När man kom till skolan så hade vi ingen svenska. Då var det bara att vänta till idrotten skulle börja. Jag och Mikkiz spelade tecken med Love och Goran, vi vann överlägset! Idrotten var hur rolig som helst. Tjejerna hoppade trampett. På slutet var vi bara 5 tjejer kvar som hoppade för resten av tjejerna ville spela fotboll med killarna.. Vi ställde upp en tjockmatta på högkant och skulle hoppa över den. Det var ganska högt men jag var hur nära som helst på att klara det. Men det gick inte att komma över! ;o Tillslut sprang jag och skrek när jag skulle hoppa! Blev så trött i benen på slutet så jag orkade knappt gå. Skulle gå av madrassen och snubblade på golvet så alla skrattade åt mig, haha! Kul idrottslektion. Sen hade vi ingen slöjd heller, så då var det bara att vänta till ett för att ha matte. Har man flixen, så är väl inte det några problem! :* Fick tillbaka matteprovet och 1 fucking jävla poäng från mvg. Inte lite surt. Men men.
I morgon är det nationella i tre timmar. Kommer ha skrivkramp i armen! Ska ladda upp mitt bord med godis, kakor, dricka och vette allt! Tror jag ska sitta och äta i stället för att skriva något. Det går säkert bra säger vi...

Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar upp och kommer i tid i morgon! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback