Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

NEEEEEEEEEEJ

Så skrek jag när jag insåg att jag loggade ut istället för att publicera mitt inlägg! Jag som hade skrivit så långt och bra. Jävla klantarsel! Men det är väl bara att ta och skriva om alltihopa då....

Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut. Det är sjukt hur snabbt veckorna går nu för tiden. Nästa vecka börjar nationella proven också, kul! Eller inte. Men det är bara att bita ihop, göra de och hoppas på det bästa. För det måste ju göras...
Tycker det kan sluta snöa också. Det är redan för mycket snö och det behövs verkligen inte mer. Härligt att pappa körde fast när han skulle köra hem mig. Det brukar alltid vara hur mycket snö som helst på vår grusväg eftersom det blåser så här. Och det var precis vad det var. Det betyder att det var JAG som fick hoppa ut i djupa snön och ställa mig bakom och skjuta på bilen! Lyckades tillslut efter fem minuter att backa ut igen. Min händer var så svarta och helt stelfrusna. Fick gå in till huset från vägen. Med all min packning och hunden i koppel! Han sprang som han ville och trasslade in sig i mig så jag blev förbannad. När jag väl kom in i värmen kändes det som om mina fingrar skulle gå av för att det gjorde så ont! ;o
Nej, inge mer snö. Man blir bara blöt av den, halkar och har sig! Sommar nu tack.

Nu ska jag ta och plocka ihop alla mina kläder som ligger på golvet och lägga dom i tvättkorgen. Det är dax nu för jag har snart ingenting att ta på mig. Jag förstår inte varför det alltid blir såhär. Spelar ingen roll hur många gånger jag försöker vara ordentlig, det går inte. Det är så jobbigt att gå ner och slänga in allt i tvättstugan! Men jag får skylla mig själv :p
Nu ska jag göra det och kika andra avenyn!

PUSS!
Trackback