Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nationella idag...

Usch vilken jobbig dag det har varit idag! Började med nationella i svenska direkt när man kom till skolan. Satt och skrev i 2,5 timmar. Fast det tog dock ett tag innan jag bestämt mig vad jag skulle skriva och vad jag skulle skriva om. Men när jag väl kom igång så gick det väl bra... Jobbigt att renskriva allt! Fick ont i handen, men hann klar med allt i tid iaf. Det får väl duga ^^ Var helt slut i huvudet efteråt. Men det var gott med kakor och festis (y) Enda posetiva med provet. Lektionerna skulle börja ett igen, vilket det var två timmar till. Gick och pratade med lärarna för att fråga om vi fick gå hem. Idrotten var inställd så då var det bara matten kvar. Men inte slapp man den heller! Nej, matte skulle vi minsan ha. Man var ju inte trött i huvdet heller... Dom flesta klasserna fick sluta men inte vi. Bara för dom är värsta favoriteleverna....!! Haha, alla vi gick och var sura på alla lärare efter vi pratat med dom!
Jag och Jenny strejkade på matten och räknade inte ett tal! Vi satt och åt kakor, pratade och körde hänga gubbe! Är man sur så är man^^

Efter skolan så gick jag upp till next company och betalade mina kläder jag lagt undan. Försökte få tag på någon som kunde köra hem mig, men gick inte så bra. Ingen var ju i stan! Så jag gick till pappas jobb och var där och pratade med Lisen. Sen gick jag en sväng till cederlings för att titta på en ny ring. Hitade på en snygg och bestämde mig för den. Bara vänta till hon har fixat den i min storlek! ^^
Pappa kom och hämtade mig sen och släppte av mig och syrran hemma. Hunden hade varit hemma själv i några timmar och när jag öppnade dörren så hade han rivit ner allt på vår "byrå". Han hade tuggat på alla vantar, bitit hål på mina foppatofflor och ätit sänder mina trosor. Förstår inte vad det är med hunden och äta upp mina trosor!? :O Han har fan ätit upp minst 5 av mina trosor, dom bästa också. Dom har varit rena alla gånger, ja! :P Haha, jag var riktigt sur på honom kan jag säga!
Mamma kom senare förbi med mina kläder jag beställt. Testade allt och som tur var kunde jag ha allt. Blev helt kär i mina tights! Hur kul som helst med lite nya kläder!
Nu har jag nyss ätit lite och ska snart åka till stallet och hoppa. Är inte alls så peppad faktiskt. Är trött, fryser och har träningsvärk i hela kroppen. Men känns väl förhoppningsvis bättre när jag kommer till stallet. Får se om jag skriver något när jag kommer hem. Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback