Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag hela dagen!

Då var det en ny vecka igen då! Bara två veckor kvar tills jag fyller år. Sjukt hur snabbt tiden går. Skolan har varit lika seg som varje måndag. Inget set idag så hade hål i två timmar. Följde med min snutt till tandläkaren! Gick snabbt där, men var kallt att gå fram och tillbaka. Helt otroligt hur mycket vi har att prata om när det varit helg. Känns som vi inte har träffats på en evighet för vi pratar i mun på varandra! ^^ Haft krig om vem som är snuskigast. Jessica vinner överlägset. Jag är inte snuskig på en fläck så det så. Haha!
Var hur trött som helst när jag kom hem. La mig på soffan ett tag och somnade såklart. Har inte gjort så mycket idag, mest suttit här! Nu håller jag på och somnar så jag ska väl ta och sova snart hade jag tänkt!
Puss :*

Laddar upp bilden som jag tänkte lägga ut igår! Det krånglade så kunde inte lägga ut någon bild alls igår.
Fungerar inte idag heller. Skit it då!


Kommentarer
Postat av: Olivia

bara 2 veckor kvar innan du får leda hingst ;) hah

2010-02-16 @ 18:57:08
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/
Postat av: Jessica

du är SNUSKIGAST så är det bara!

2010-02-16 @ 20:02:08
URL: http://www.twicethesize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback