Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helt död....!

Det är precis vad jag är just nu. Var på spinning i morse och det var sjukt jobbigt. Tror inte jag har varit så svettig på länge! Trodde inte jag skulle orka en timme men jag höll faktiskt ut och lyckades med det. Var helt skakig efteråt bara och hade ont i benen. Det har jag än, men det är väl ingenting mot vad jag kommer ha i morgon! Fast det ska väl kännas att man har gjort något. Jag och Malin är duktiga hurtbullar, haha :D
Hoppade in i duschen så fort jag kom hem och det var riktigt skönt! Gick i morgonrock ett bra tag innan jag orkade sätta på mig nå kläder. Fick bli tights, linne, t-shirt och en stor tjocktröja. Mysigt! Har inte gjort något alls idag, bara varit. Det kan vara skönt det ibland också. Jag är hur trött som helst nu och jag skulle kunna somna när som helst. Ska se på melodifestivalen och sen tror jag att jag kryper ner i sängen! Skönt att sova. I morgon ska jag på möte i stallet sen har jag inget inbokat! 

Trackback