Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagen före fredag.

Helt underbart att det äntligen är helg igen! Synd bara att den är så kort. Men man får väl njuta av det lilla!
Skolan har varit som en helt vanlig torsdag.
Åkte till stallet och red på min bebis också. Hade förvänd galopp, vilket gick sådär. Gick inte alls när vi skulle göra serpentinbågar! Då bytte han alla gånger. Förövrigt gick det bra! :) Med lite mer träning så sitter förvända galoppen också. Men som Marie sa, han är hopphäst, haha. Men han kan gå fint han med :D
Hannahoppning på lördag också! Blir 80 cm, men bättre än inget :)

Men nu ska jag gå och duscha och göra spanskan. Buhu, jag vill inte.
Puss :*

Gammal låt, men ändå så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback