Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Arg...

Det är något jag lätt kan bli. Och det är precis det jag är just nu! När jag blir riktigt förbannad sitter jag tillslut bara och skakar. Vissa människor kan verkligen förstöra en hel dag. Dagen började ju bra iaf...
Men det kanske känns bra för dig att ringa och skälla ut folk när man inte har gjort något? Bara för att du är på jävligt pissig humör så behöver det ju inte gå ut över andra. Det är faktiskt inte vi som har valt att det ska vara så här. Nej, men när jag är på dåligt humör så kan jag ta ut det på dig! Då kommer det bli världens liv. Men det är okej när du gör det? Åh jag blir så arg. Tydligen så finns det vissa personer som inte tycker man ska få fråga saker utan att det bli världens liv. Ursäkta, men jag är inte mer än människa jag också. Allt kan fan inte bara handla om dig hela jävla tiden!

Dagen har väl förövrigt varit bra. Har suttit i cafeterian med Jessica hela dagen. Har fått gjort hur mycket mackor som helst och ändå räckte dom inte. Sen har vi gått till ica och handlat grönsaker och semlor till oss^^ Vi försökte dricka kaffe, men det gick inte så bra. Spelar ingen roll hur mycket man dricker för det är inte gott! Så vi körde med te i stället. Suttit och spelat gitarr och stickat har vi också gjort. Kändes som det var behövligt med en dag utan lektioner. Ska sitta där i morgon också, fast med Simon då. Jag får även baka då!

Åker på möte i stallet om en timme ungefär, får se om jag skriver mer sen. Puss

Someone once told me
that you have to choose
what you win or lose
you cant have everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback