Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen fungerar det!

Höll på att få damp för att man inte kunde logga in på bloggen! Jag och Sandra var lika irriterade båda två men nu fungerar det för oss båda!
Idag fick jag också gå upp tidigt för att komma iväg till stallet vid tio. Var klar före tio och skulle åka men då startar inte pappas bil -.-' Det var mindre kul, så fick ringa efter min farbror så kan fick köra mig istället. Tur att min ponny var snäll när jag skulle ta in honom från hagen. Jag slapp springa och jaga honom idag, tur det! Hoppträningen för Lena gick bra! Gjorde lite anridningsträning och hoppade utan stigbyglar i början. Gick ganska bra, ibland gick det jättebra och ibland lite mindre bra. Stackars Cissi ramlade av! Prinsen ville åt ett håll och hon åt ett annat. Men som tur var så gick det bra med henne. På slutet hoppade vi banan! Skulle travhoppa in på första hindret som var ett räcke på 90 cm. Tim blir taggad och börjar galoppera och hoppar nästan stillastående. Jag hänger mig fast på halsen med hjälmen nere på näsan, haha! Fick ta om det hindret några gånger innan jag fortsatte hela banan. Resten gick bra och banan låg på 90 cm/ 1 meter. Idag kändes det inte det minsta högt. Längtar tills jag får börja tävla LB på min skruttponny! Blir iaf tävling i Falun 14e mars! Även fast det är en söndag så fick vi åka. Ska bli kul att tävla. Jag längtar som bara den. Då får jag börja ha min nya tävlingoutfit på honom. Han kommer vara snyggast!
Var helt frusen när jag red och hade nästan inte känsel i någon kroppsdel. Såg att det var -15 grader ute när jag ridit klart. Det förklarar ju en del! När jag kom hem så la jag mig i badet och tinade upp. Alltid lika härligt! Satte på min morgonrocken och den har jag på mig än. Har varit lat hela dagen så jag har inte orkat gjort någonting. Suttit och tittat på OS mesta delen av dagen! Gör inte mig något, tycker det bara är skönt att ta det lugnt. Har känts som lördag idag, men dessvärre så är det inte så. Utan skola i morgon! Skönt att det snart är lov iaf! Nu ska jag nog ta och sova lite grann tror jag! Är så fin med mina flätor i hela håret som min kära syster var så snäll och gjorde på mig! hihih! Puss :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bäst för den att den funkade!

2010-02-21 @ 23:04:15
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback