Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Alla ♥ dag!

Hoppas eran dag har varit bra! Min dag har varit helt okej. Har inte gjort något speciellt faktiskt. Gick upp vid klockan ett, då hade jag somnat om flera gånger då mina syskon bråkat och haft sig så jag vaknat flera gånger. Klädde på min kläder och satte upp håret i en bulle på huvudet! Åkte till hyttan och åt lunch (frukost). Sen åkte jag till stallet på möte! Hade tre möten på mindre än en timme. Hahah vi är så duktiga på att ha snabba möten. Fick fika också, mums! Jag blev kassör nu så får se hur det går :P Hahah förhoppningsvis går det bra^^
Åkte hem och gjorde ingenting. Och det har jag fortsatt att gjort hela dagen :P Åt hamburgare med pappa nu på kvällen och tittade på en annan del av köping. Nu tänker jag gå ner ha ansiktsmask och sen hoppa in i duschen! Sen ska jag krypa ner i sängen.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback