Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Och så var det helg i morgon!

Hade fullt upp att plugga igår så hade inte tid åt datorn. Pluggade från att jag kom hem från skolan till att jag gick och la mig. Duktigt gjort av mig.
I helgen blir det en plugghelg så jag blir klar med allt som ska göras innan jullovet. Ganska mycket inlämningar och prov nu. Förstår inte riktigt hur lärarna tänker ibland. Bara pepprar oss med allt samtidigt och precis innan jul. Inte kunna sprida ut allt på hela terminen och planera lite bättre.

Skolan har varit helt okej idag. Bästa lektionen var helt klart idrotten! Fick göra precis vad vi ville hela lektionen. Så vi började att hoppa hopprep och göra olika saker och gud vilka minnen man fick från mellanstadiet då man hoppade hopprep precis varenda rast. Sedan fortsatte vi med att spela badminton och det var grymt kul! Vi tjoade, stimmade och hade oss. Jenny var nog den som skrattade mest och tittade på när vi andra muppade oss!

Efter skolan gick jag till farmor och var där i några timmar till pappa slutade jobba. Spelade kort, spelade kort och spelade lite mer kort. Sen får jag ju inte glömma bort fikat! Man går då verkligen inte ifrån henne hungrig! Hon är så söt farmor :)

Har varit på ridskolan och ridit nu på kvällen också. Jag fick ha Peper och vi skulle hoppa. Eftersom det gick så pass dåligt i måndags så tyckte jag bara det skulle bli pest och pina. Men han var fin när vi red fram och sen när vi väl kom igång med hoppandet gick det superbra. Går knappt att beskriva skillnaden. Den var iaf VÄLDIGT stor och det var faktiskt nästan lite kul att hoppa honom. Haha ;)


Kommentarer
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv; hihih häärligt! :D

det va skönt att höra, jo det är bra med mig med! :)

2010-12-09 @ 23:12:23
URL: http://majablidstal.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

det är prima, själv? :)

2010-12-10 @ 10:07:47
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hon e en av alla dom osm deltagit i Lilla melodifestivalen som jag verkligen minns :O

2010-12-10 @ 17:46:35
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Nelly

sv; Skönt att höra, jodå jag mår bara bra! :D

2010-12-11 @ 00:11:13
URL: http://nellymalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback