Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Myskväll med Malin!

Hade ingen tid åt datorn igår, därav ingen uppdatering.
Började dagen som vanligt med att gå i skolan till kvart över tolv. Sedan gick jag till faster och fick massage. Grymt skönt! Ska dit på måndag igen och bli masserad. Det tackar jag ju verkligen inte nej till ;)
Gick till pappas jobb efter det och fick skjuts till stallet. Red Tösen och fick sällskap med Linda och Chessy. Chessy började att krångla på ridturen och Tösen krånglade i slutet. Damphäst!
Sedan red jag ut ensam på Birk. Trodde han skulle vara galen då han stått en vecka men han var lugn med pigg! Han är så härlig den där hästen :)

Duschade när jag kom hem sedan fick jag skjuts hem till Malin. Vi gjorde knäck, åt hemgjord pizza och kikade på idol. Ganska irriterande det var att man inte kunde ringa och rösta om man hade comviq. Ännu mer irriterad och arg blev jag när Minnah gick till final och inte Olle! Uppgjort hela skiten.... Minnah har ju redan åkt ut en gång och kommit tillbaka. Så hon har ju fått en andra chans, inte rättvist tycker jag. Nej usch, jag är bara så arg att inte Olle gick vidare. Nu hejar vi helhjärtat på Jay! Bäst igår var när han sjöng in the getto. Underbart var det!


Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback