Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag och tanterna!

Ser numera ut som ett troll i håret :D Lockigt är det då verkligen, men jag trivs med det. Lite ovant nu såhär i början bara. Kan inte ha min lugg utsläppt för den är lika lockig som resten av håret så det ser bara muppigt ut! Skönt med en förändring! Nu slipper jag gå och störa mig på att håret är så platt hela tiden. Kommer bli irriterad när jag börjar få rak utväxt, men det dröjer ett tag får vi hoppas!


Kommentarer
Postat av: m ♥

Härligt :)

2010-12-27 @ 18:34:45
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Elinor

vad fint :}

2010-12-28 @ 12:43:26
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback