Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Have you ever tried sleeping with a broken heart?

Well you could try sleeping in my bed...

Tack för att du förstörde min jul. Tack för att du skiter i mig och vad jag tycker. Tack för att du är en jävla egoist som inte bryr dig om vad alla andra tycker. Tack för att jag är så arg så jag vill slå någon, slänga något i väggen och skjuta någon. Tack så jävla mycket.

I still wish you the best with a...
Fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback