Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fullt upp!

Är ingen vidare bra bloggare nu för tiden! Men jag har fullt upp om dagarna nu när det snart är jul. Jobbar hos pappa så mycket jag kan efter skolan. Nästa vecka blir det att jobba till 20 på kvällarna! Men det är faktiskt ganska kul att jobba. Iaf när det är mycket folk så man har någonting att göra hela tiden.
I morgon blir det bara jag och pappa som jobbar för Lina har blivit magsjuk mitt i julruschen, kul. Då får hon mer än gärna hålla sig hemma! Men jag och farsgubben ska nog klara det själva ;)

Idag har jag varit på ridskoleavslutning på ridskolan. US hade agility med hästarna och det var rätt spännande! Mitt lag vann iaf :D
Efter avslutningen hade US knytis och fikade som bara den. Mums!

När jag kom hem så började jag städa huset och det har jag gjort till och från tills nu. Mitt rum är fint och jag har dammsugit. Ska bara hämta upp alla mina saker nerifrån som ligger på bordet i en hög. Tvättmaskinen är inne på sin 3:e omgång nu. Ibland är jag bara föööör bra!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Heej! Jag har inte varit någon vidare bra bloggare själv men ibland kommer man liksom på att man saknar att skriva med vissa, och då kom jag på att det var längesen jag kikade in här! Tänkte bara önska dig en superhärlig jul sötnos:)

2010-12-23 @ 11:42:39
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback