Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Är barnvakt!

Härligt uppvaknande jag fick i morse. Vaknade av att mina "kära" syskon var ute och åkte skoter. Jag hade lätt kunnat gått ut och strypt dom! Mitt morgonhumör är inte det bästa. Ännu gladare blev jag när jag tittade på klockan och såg att mitt larm skulle ringa om 20 minuter. Hopplöst att somna om så var lika bra att gå upp...
Plockade ihop lite, åt frukost och vattnade blommorna. Gick runt och gjorde mest ingenting.
På eftermiddagen så åkte vi till kusin för att titta på nya huset hon flyttat till. Mycket fint var det! Blev kvar där ett tag och det kändes nästan som släktträff. Faster, farmor, farfar, båda kusinerna var där, så det blev mycket folk.
När vi var klara där åkte jag hem och packade sedan åkte jag till Sarah och Tilde för att vara barnvakt. Blev påhoppad av Tilde som vanligt när jag kom innanför dörren. Gulligaste ungen jag vet!
Så nu sitter jag här i min ensamhet och gör inte så mycket. Rätt skönt faktiskt :)
Skulle behöva plugga arslet av mig, men det orkar jag inte nu. Får plugga lite i morgon. Om jag nu orkar då, haha!


Skön unge, jag dör!  :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Vilken söt unge :D

2010-12-06 @ 14:13:50
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback