Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Seg dag

Vaknade av väckarklockan i morse! Nu börjas det igen...
Gick upp och fixade i ordning mig lite snabbt och sedan åkte pappa och jag till skolan. Träffade min handledare där och satt och pratade med honom. Han verkade lite snurrig tyckte jag. Mitt i allt när vi satt och pratade frågade han om han hade presenterat sig själv. Det var lixom det första han gjorde när vi träffades...
Men det blir nog bra!
Jag och pappa gick på stan och åt frukost när vi var klara i skolan.
När jag kom hem så tog jag hand om mig själv lite. Tog ett varmt bad och låg där i tills vattnet blev iskallt. Rakade benen, smörjde in hela kroppen med bodylotion, målade naglarna och fixade mina ögonbryn.
Nu känner jag mig fräsh igen och är redo för att gå till skolan i morgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack gumman ^^ <3

2010-08-19 @ 14:59:46
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Du är sötare ;D

2010-08-19 @ 17:30:37
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback