Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött

*Gäsp* Usch vad trött jag är. Idag är en dag då jag inte orkar göra mycket. Vädret är dåligt och har inte lust till något alls.
Linnéa sov här inatt och det var riktigt trevligt. Vi låg och pratade till tre innan vi bestämde oss för att sova. Somnade på en gång även fast det var hur varmt som helst på mitt rum.
Vaknade vid elva, gick upp och åt frukost. Jag hoppade in och duschade innan vi åkte upp på stan. Jag hämtade ut mina kort jag framkallat. Linnéa hämtade ut sitt IDkort och vi gjorde lite andra ärenden.
Började såklart regna också så vi blev blöta när vi åkte moped.
Åkte och åt mat på Hyttan när jag kom hem igen. Lite senare kom Malin hem till mig. Satt och pratade en stund men ingen av oss orkade göra något. Malin hade lite och göra så hon åkte precis hem så nu sitter jag här själv.
Ska ringa Kajsa och fråga om det blir något lagmöte och sedan ska jag ringa mamma så hon får hjälpa mig föra över pengar. Leta på mina sporrar ska jag också göra. Dom är helt spårlöst försvunna. Har verkligen ingen aning om vad dom kan vara!
Skulle behöva städa på mitt rum också. Plocka fram allt skit jag inte använder och slänga bort det. Får se var min energi räcker till idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback