Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Strömavbrott

Hade tänkt att skriva ett till inlägg igår innan jag skulle gå och lägga mig. Precis när jag skulle till och skriva så blev det strömavbrott. För andra gången igår. Inte fixade pappa det heller utan han gick och la sig!! Då blev jag sur, men jag kunde inte göra så mycket annat än att gå och lägga mig. Hela huset var ju kolsvart och inte en lampa fungerade.

Gick upp halv tio i morse för att åka till Olivia. Tog en halvtimme att åka moped till henne men det kändes som en evighet. Åkte vidare till Säter för att titta på Dm i dressyr. Tittade på Linda när hon red sedan tittade vi lite till innan vi åkte hem. Började precis regna när vi åkte men slutade nästan på en gång. Börjde regna igen när jag kom hem. Åkte och åt mat på en gång när jag kom hem. Passade ju bra då jag var hungrig.
Ska gå ner och ta mig ett bad snart för jag fryser som bara den. Iskallt att åka moped nu. Blir ju inte bättre av att jag har åkt 8 mil idag.

Skulle vilja se på någon film idag också, men pappa vägrade åka och hyra en film åt mig. Det får väl bli någon annan dag det då. Får se vad jag hittar på sen!

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; tack så mycket! gick riktigt bra! :D

2010-08-29 @ 17:39:08
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

hej super fin blogg du har :D

vad gör du för nå? :)

kram!

2010-08-29 @ 21:31:58
URL: http://tiiepsofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback