Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stäääädning

Gick upp vid halv elva i morse, tidigt för att vara mig när jag är ledig och kan sova hela dagen om jag vill. Tittade lite på tv när jag vaknade. Dom andra hade varit på stan och ätit frukost så dom kom hem med en macka till mig! Åt den och sedan bestämde jag mig för att städa mitt rum. Musiken på högsta volym och sedan var det bara att börja städa! Går alltid så mycket bättre när man har musik så man kan sjunga med och dansa! Blir iaf mycket roligare. Hittade typ tjugo tomma plastpåsar, nödvändigt. Men jag har inte städat klart än, jag bara fastnar här hela tiden! Har inte så mycket kvar på golvet innan jag kan börja dammsuga. Fast det får bli när jag kommer hem från stallet. Ska till stallet och rida med Linnéa snart. Sedan blir det hem och städa klart och packa! I morgon far vi med pappa på semester. Jag har viljat åka till treriksröset ett tag så dit ska vi väl. Men blir några stopp på vägen upp dit hos folk vi känner. Trevligt att träffa alla, för det var ett tag sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback